loading...
گرافیران-دانلود,آموزش فتوشاپ,طراحی
Amir بازدید : 51 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)
این سایت توسط هکر توروجان هک شد خخخخخخخخخخخ
 
 
رمزشم عوض نمی کنم که مدیر سایت گریه اش نگیره خخخخخخخخخخخخخخخخ
 
 مدیر دوستم داشتی بهم میل بزن خخ:AMIR3671862@YAHOO.COM
Amir بازدید : 100 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (1)

در این خودآموز به شما نشان می دهیم که چگونه طرح یک جنگوی شمشیر زن با استایل انتزاعی و افکت های آتشین را در فتوشاپ خلق کنید. این خودآموز در سطح متوسط دشواری بوده و در مراحل آن به شما چندین ترفند جالب فتوشاپ را آموزش می دهیم. در این مسیر از تکنیک های روتوش عکس با فتوشاپ، ابزار انتخابی ، افکت ابری ، تکسچر و نقاشی با براش استفاده خواهیم کرد.

warrior آموزش فتوشاپ   طراحی یک جنگجو با استایل انتزاعی و افکت آتش

برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

Amir بازدید : 305 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

در این خودآموز و در چند مرحله به شما روش ترکیب تصاویر در فتوشاپ را آموزش می دهیم. شما در این آموزش تصویری فتوشاپ فرا می گیرید که چگونه تکسچر ریشه درخت را با صورت یک انسان ترکیب کنید. بعضی از مراحل کار دارای حقه ها و ترفندهایی هستند که از یادگیری آنها به وجد خواهید آمد. در این راه از تکنیک های انتخاب ابزار Pen ، تنظیمات عکس ، لایه ماسک و افکت های فیلتر استفاده خواهیم کرد.

effext pic manipulation آموزش فتوشاپ   خلق چهره ترسناک بوسیله ترکیب آن با تصویر ریشه درخت

برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

Amir بازدید : 212 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

در این خودآموز تصویری به شما روش طراحی یک دست زنجیر شده به همراه افکت لکه های خون را به شما آموزش می دهیم. سطح این آموزش فتوشاپ متوسط بوده و بعضی مراحل آن دارای ترفندهای کوچکی هستند. در این خودآموز فتوشاپ روش ترکیب کردن چند عکس با یکدیگر و استفاده از براش برای طراحی افکت لکه های خون را فرا خواهید گرفت. در این راه از ابزاری مانند Background Eraser و Quick Selection نیز بهره خواهیم برد.

تمامی عکس ها و براش های لازم در مجموعه دانلودی وجود دارند.

chain arm آموزش فتوشاپ   طراحی دست زنجیر شده با افکت لکه های خون

برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

Amir بازدید : 201 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

در این خودآموز به شما روش هایی برای ساخت یک چهره شناور با موهای آتشین در فتوشاپ را آموزش می دهیم. این آموزش فتوشاپ در سطح متوسط تهیه شده و برخی مراحل آن دارای کمی ترفند هستند. در این مسیر به شما تکنیک های خوبی برای دستکاری تکسچر آتش و برخی قانون های پای روتوش عکس را آموزش می دهیم.

برای راحتی کار شما می توانید فیلم آموزشی این پروژه را که در آن از مرحله ۴ به بعد به صورت تصویری و با کیفیت HD تهیه شده اس را مشاهده کنید. لینک دانلود ویدئو در ادامه مطلب وجود دارد.

fiery hair آموزش تصویری فتوشاپ طراحی چهره و موی آتشین همراه فیلم آموزشی

 

برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

Amir بازدید : 186 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

در این پست یکی از تکنیک های جالب و کاربردی فتوشاپ را به شما به صورت تصویری آموزش می دهیم.شما توسط این تکنیک می توانید با ترکیب چند تصویر، یک تصویر بیرون زده از تصویر دیگر را ایجاد کنید. ما در اینجا روی عکس یک ماشین کار می کنیم و آن را طوری دستکاری می کنید که گویی از تصویری دیگر وارد تصویر اصلی شما شده است. شما با یادگیری این روش می توانید از آن روی انواع دیگر طرح ها استفاده کنید. این روش برای طراحی بیلبوردها نیز بسیار کارآمد می باشد. تصاویر استفاده شده در این خودآموز فتوشاپ نیز در مجموعه دانلود شده وجود دارند تا برای اولین بار بتوانید مانند خودآموز پیش بروید.

Creating an Out of Bounds Photoshop Manipulation آموزش تصویری فتوشاپ   تکنیک ساخت یک جسم خارج شده از عکس

برای آموزش به ادامه مطلب بروید.

Amir بازدید : 220 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

در این آموزش تصویری فتوشاپ به شما روش تبدیل یک عکس عادی به یک تصویر پرتره فانتزی و زیبا در فصل زمستان با حال هوای سرما را آموزش می دهیم. در این خودآمور روش های آرایش چشم، آرایش گونه ها و لب ها، زیباسازی موها و استفاده بهینه از لایه ها و ترکیب آنها با هم را به شما آموزش می دهیم. طراحی رژ گونه، زیباسازی لب، ساخت مو، آرایش چشم ها با سایه و خط چشم، تغییر رنگ چشم ها و دیگر انواع آرایش های صورت را در این آموزش فرا می گیرید. علاوه بر این با انواع افکت های انتزاعی و استفاده از فیلترها برای ساخت رنگمایه ها آشنا می شوید.

تمامی ابزاری که برای آغاز این خودآموز نیاز دارید شامل عکس مدل اولیه، براش ها و تصاویر استوک دیگر به همراه فایل PSD این آموزش شامل تمامی لایه های آموزش داده شده و تصویر نهایی لایه باز نیز در این مجموعه دانلود شده وجود دارد.

winter prtrait آموزش فتوشاپ   طراحی پرتره فانتزی با آرایش زیبا در فصل زمستان

برای آموزش به ادامه مطلب بروید

Amir بازدید : 153 سه شنبه 07 آذر 1391 نظرات (0)

در این خودآموز فتوشاپ به شما نشان می دهیم که چطور با الهام از بازی زیبای Deus EX و استفاده از تکنیک های روتوش مختلف می توانید یک تصویر زیبا ایجاد کنید. یکی از زیباترین افکت هایی که در این بازی به کار رفته است، افکت چشم شخصیت بازی است که نشان گر تکنلوژی مدرن و پیشرفته در داستان بازی است. ساخت چنین چشمی می تواند بسیار لذت بخش بوده و در این راه روش های مختلف و ترفندهای جالت فتوشاپ را نیز فرا خواهید گرفت.

عکس های استوک مورد نیاز این خودآموز PDF فتوشاپ در مجموعه دانلود شده قرار دارند.

Deus Ex Inspired Photo آموزش فتوشاپ   طراحی چشم با الهام از افکت لنز بازی Deus EX

 

برای آموزش به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 85
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 12,183
  • بازدید کلی : 43,664
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ